luni, 15 iunie 2009

(Prima)VARA incepe cu ....MINE

Apoi ... mi-a zis mie cineva...unul mai întelept ca mine (că doar unul am întilnit) că CEL MAI IMPORTANT OM DIN VIATA MEA SUNT EU.
Probabil aflase că sunt singur şi de aici a ajuns la asemenea concluzie....
Oare cîte cărti o fi citit ..să poată avea capacitatea "entelectuală" să aibă asemenea "revelaţii".
Şi apoi alţii întrebau: Ce ţi-au murit lăudatorii. Adevărul e că mi-a murit mama acu ceva vreme şi bunica acu 5 săptămani ...IN REST TRĂIESC TOŢI.
Şi apropo de vară (nu verişoara ce se mărita vara asta) ci de sezon: să te spargi de rîs..dacă te uiţi la previziunile de la începutul lunii: JALEEE DE CALD...
Şi surpizăăăăăă: NE-AU TROSNIT "FURTUNILIII" de le cade "faţa" blocurilor prin ţară.
Dar nu contează...
Bine că suntem sănătoşi ..că apă de sete avem din belşug ...
Vă anunt cînd vine şi soarele...

Niciun comentariu: