joi, 18 iunie 2009

ŢARA lui ..... HĂHĂILĂ

"Frumoasă ţară.... păcat că e locuită" spunea un francez acu câţiva ani.Eu aş fi completat cu: DE ROMÂNI.
E ţara în care preşedintele spune la deschiderea unui an şcolar: HĂ, HĂ ,HĂ ..EU NU AM FOST PREMIANT, NU AM INVĂŢAT BINE...
E ţara în care preşedintele spune la BOOKFEST : HĂ HĂ HĂ ŞCOALA SCOATE TÂMPIŢI.
Aici îi dau dreptate: E Tâmpitul numărul 1. Măcar a avut şi el odată dreptate.
E ţara în care FATA TATII a inceput să aibă numai SUCCESURI ...
E ţara în care ministrul invăţămintului E GARANTAT de VANGHELIE ..alt agramat cu ALMANAHE la activ.
E ţara în care ministrul agriculturii a fost electronist.
E ţara în care jurnalistii sunt făcuti: JOGODII, DERBEDEUL DRACULUI, ŢIGANCA IMPUŢITĂ ...şi nu auzi o scuza sau demisie de onoare.
E ţara în care dacă nu esti pupincurist ... nu reuşeşti.
Nici măcar nu e ţara lui PAPURA VODA... ca şi pe aia au furat-o.
E ţara în care ne ingroapă in cianură ptr 4 miliarde de euro.
E ţara în care eşti omorit pe trecerea de pietoni şi vinovatul este avansat.
..............
MAI VREŢI???

Cineva mi-a spus acu câţiva ani :
MARIAN, in ţara asta dacă esti dat in judecată că TU NU EŞTI TU .... pierzi.

Tare mi-e silă. De asta nici nu mă mai uit la televizor.
Singura emisiune interesantă rămine: TELEENCICLOPEDIA. Măcar animalele şi natura.. au frumuseţea lor .

ÎNTR-O LUME GUVERNATĂ DE ANIMALE, OAMENII AR TRĂI MAI BINE

Niciun comentariu: